Връзка с нас

Свържете се с нас

Независимо дали търсите отговори, искате да решите проблем, или просто искате да ни кажете как се справихме.

Изпратете ни имейл.

Имате ли въпроси?

Изпратете ни имейл и ние ще се свържем с Вас. Ще отговорим на всичките Ви въпроси.

или вижте нашите

Често Задавани Въпроси

за бързи отговори

Мога ли да направя промени по поръчката?

Свържи се с нас чрез онлайн чата или на имейл: [email protected]. Ще проверим на какъв етап е твоята поръчка и ще потвърдим възможността за промени по адреса на доставка или промяна на продукт.

Мога ли да анулирам поръчка направена онлайн?

Свържи се с нас чрез онлайн чата или на имейл: [email protected]. Ще проверим на какъв етап е твоята поръчка и ще потвърдим възможността за анулирането и.

Какъв метод на плащане мога да избера?

Нашият магазин предлага следните възможности за заплащане на поръчките: 

  • Наложен платеж - плащането се извършва при получаване на продуктите от куриер
  • Дебитна или Кредитна карта - плащането се извършва при завършване на поръчката
Мога ли да получа ДДС фактура за фирма?

За момента не предлагаме тази опция.

Какви документи трябва да се намират в пратката?

В пратката винаги трябва да има приложена фактура и документ за връщане на продукти.

Мога ли да отложа изпращането на поръчката за по-късна дата?

За момента не предлагаме тази услуга.

Как мога да проверя дали поръчката ми е изпратена?

Информацията за състоянието на поръчката е достъпна в “Моят профил” (само за регистрирани потребители) или от страницата "Проверка на поръчка", която може да достъпите от връзката най-долу в сайта . На посочения от теб имейл адрес се изпращат автоматични писма с информация за състоянието на дадената поръчка.

Как да проследя пратката си?

Вашата пратка може да бъде проследена чрез номера на товарителницата, който ще ви бъде изпратен след изпращането.

Как да осъществя връщане на продукт?

Подробна информация за начина на връщане на продукт ще намериш ТУК.

Мога ли да заменя закупен продукт?

Замяна не може да бъде осъществена. За да получиш друг размер или цвят, трябва да върнеш продукта съгласно настоящата процедура за отказ от договора, а след това да направиш нова поръчка.

Кога мога да осъществя рекламация на продукт?

Всеки продукт закупен от нас подлежи на рекламация в срок от 14 дни след получаване.

Как да направя рекламация?

Подробна информация за начина на извършване на рекламация ще намериш ТУК.

По какъв начин ще ми бъде върната сумата при връщане на продукт или рекламация?
  • Ако поръчката е била платена чрез наложен платеж, то върнатата сума ще получите по банковата сметка, която сте дали във формуляра за връщане или рекламация на продукт.
  • Ако поръчката е била платена чрез дебитна или кредитна карта, то върнатата сума ще получите по банковата сметка на картата с която сте платили поръчката.
Колко време отнема разглеждането на дадено връщане или рекламация?

Формулярите за рекламация и връщане на продукти се разглеждат незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата на получаване при нас.

Какви документи трябва да приготвя за куриера, който ще приеме моето връщане или рекламация?

В пратката оставете попълнен формуляр за връщане на продукти или формуляр за рекламация. Логистичен етикет за обратно връщане ще бъде предоставен от куриера.

Колко време отнема връщането на парите при връщане на продукт или рекламация?

Връщането на конкретната сума ще бъде извършено в рамките до 14 дни.

Мога ли да използвам няколко кода за отстъпка в една поръчка?

При поръчване можеш да използваш само един код за отстъпка. Отстъпките не могат да се комбинират.

Кодът за отстъпка не работи. Какви могат да бъдат причините?

Провери дали кодът за отстъпка е написан правилно (без разстояния, същите знаци, главни букви). Помни също, че някои кодове за отстъпка имат определен срок на валидност и работят само с определени продукти. Можеш да се свържеш и с нас, нашите служители ще разяснят условията за ползване на кода.

Не получавам имейли от shofiori.bg. Какво мога да направя?

Провери дали имейлите не се намират в папката Спам/Spam. Провери дали в твоя профил е посочен правилният имейл адрес. Ако твоят имейл адрес е правилен и имейлите не се намират в папката Спам/Spam, моля, свържи се с нас и ние ще ти помогнем.

Как да създам профил в магазина?

Можеш да създадеш профил по два начина. Кликни върху иконката “Моят профил” в горния десен ъгъл на страницата.

Можеш да създадеш профил по време на извършване на покупката, след добавяне на продукти в кошницата. Кликни върху “Регистрация на профил в сайта?” при попълване на данните за поръчката.

Искам да изтрия профила си. Как да го направя?

Ако искаш да изтриеш профила си, свържи се с нас на имейл адрес: [email protected]

Имам проблем с влизането в профила си. Какво мога да направя?

Една от най-често срещаните причини е грешно въведено потребителско име (имейл адрес) или парола. Ако си забравил/а паролата си – моля, кликни върху линка “Забравена парола?”, достъпен през “Моят профил” в десния горен ъгъл на главната страница. Ако след възстановяване на паролата, не успееш да влезеш – моля, свържи се с нас, ние ще ти помогнем.

По какъв начин мога да се свържа с Вас?

Нашите консултанти са достъпни през онлайн чата, както и на имейл адрес: [email protected]

В какви часове мога да се свържа с Вас?

На ваше разположение сме от понеделник до петък от 09:00-17:00 часа.