Връзка с нас
Често Задавани Въпроси
за бързи отговори
Свържи се с нас чрез онлайн чата или на имейл: [email protected]. Ще проверим на какъв етап е твоята поръчка и ще потвърдим възможността за промени по адреса на доставка или промяна на продукт.
Свържи се с нас чрез онлайн чата или на имейл: [email protected]. Ще проверим на какъв етап е твоята поръчка и ще потвърдим възможността за анулирането и.
Нашият магазин предлага следните възможности за заплащане на поръчките:
- Наложен платеж - плащането се извършва при получаване на продуктите от куриер
- Дебитна или Кредитна карта - плащането се извършва при завършване на поръчката
За момента не предлагаме тази опция.
В пратката винаги трябва да има приложена фактура и документ за връщане на продукти.
За момента не предлагаме тази услуга.
Информацията за състоянието на поръчката е достъпна в “Моят профил” (само за регистрирани потребители) или от страницата "Проверка на поръчка", която може да достъпите от връзката най-долу в сайта . На посочения от теб имейл адрес се изпращат автоматични писма с информация за състоянието на дадената поръчка.
Вашата пратка може да бъде проследена чрез номера на товарителницата, който ще ви бъде изпратен след изпращането.
Подробна информация за начина на връщане на продукт ще намериш ТУК.
Замяна не може да бъде осъществена. За да получиш друг размер или цвят, трябва да върнеш продукта съгласно настоящата процедура за отказ от договора, а след това да направиш нова поръчка.
Всеки продукт закупен от нас подлежи на рекламация в срок от 14 дни след получаване.
Подробна информация за начина на извършване на рекламация ще намериш ТУК.
- Ако поръчката е била платена чрез наложен платеж, то върнатата сума ще получите по банковата сметка, която сте дали във формуляра за връщане или рекламация на продукт.
- Ако поръчката е била платена чрез дебитна или кредитна карта, то върнатата сума ще получите по банковата сметка на картата с която сте платили поръчката.
Формулярите за рекламация и връщане на продукти се разглеждат незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата на получаване при нас.
В пратката оставете попълнен формуляр за връщане на продукти или формуляр за рекламация. Логистичен етикет за обратно връщане ще бъде предоставен от куриера.
Връщането на конкретната сума ще бъде извършено в рамките до 14 дни.
При поръчване можеш да използваш само един код за отстъпка. Отстъпките не могат да се комбинират.
Провери дали кодът за отстъпка е написан правилно (без разстояния, същите знаци, главни букви). Помни също, че някои кодове за отстъпка имат определен срок на валидност и работят само с определени продукти. Можеш да се свържеш и с нас, нашите служители ще разяснят условията за ползване на кода.
Провери дали имейлите не се намират в папката Спам/Spam. Провери дали в твоя профил е посочен правилният имейл адрес. Ако твоят имейл адрес е правилен и имейлите не се намират в папката Спам/Spam, моля, свържи се с нас и ние ще ти помогнем.
Можеш да създадеш профил по два начина. Кликни върху иконката “Моят профил” в горния десен ъгъл на страницата.
Можеш да създадеш профил по време на извършване на покупката, след добавяне на продукти в кошницата. Кликни върху “Регистрация на профил в сайта?” при попълване на данните за поръчката.
Ако искаш да изтриеш профила си, свържи се с нас на имейл адрес: [email protected]
Една от най-често срещаните причини е грешно въведено потребителско име (имейл адрес) или парола. Ако си забравил/а паролата си – моля, кликни върху линка “Забравена парола?”, достъпен през “Моят профил” в десния горен ъгъл на главната страница. Ако след възстановяване на паролата, не успееш да влезеш – моля, свържи се с нас, ние ще ти помогнем.
Нашите консултанти са достъпни през онлайн чата, както и на имейл адрес: [email protected]
На ваше разположение сме от понеделник до петък от 09:00-17:00 часа.