Правила и общи условия

Приемането на посочените условия е доброволно, но е задължително при създаването на Профил и/или при заявка на Поръчка от страна на Клиента. Веселино Евриуеър ЕООД си запазва правото да променя условията по всяко време, без предварително известие, като променените условия ще бъдат публикувани в сайта.
 
I. Общи условия:
“www.shofiori.bg” е уебсайт за електронна търговия, наричан Интернет Магазина или само Магазина – за продажба и доставка на публикуваните в него Продукти, от името на Веселино Евриуеър ЕООД със седалище в гр. Чирпан, адрес: ул. Москва 2а, ЕИК: 207118188, ДДС: BG207118188, имейл: [email protected], телефон за контакти: +359 88 488 7330 (на цената за стандартен разговор - според тарифата на съответния оператор).
 
• Тези Общи Условия обхващат както Клиентите, които са Потребители, така и Клиентите, които не са Потребители, ползващи Интернет Магазина, Електронните услуги и сключващи Договори за покупко-продажба.
• Приемането на Общите Условия е доброволно, но е задължително при създаването на Профил и/или при заявка на Поръчка от страна на Клиента.
• Всеки потребител на Магазина може да получи достъп до Общите условия по всяко време, чрез кликване върху линка "Правила и общи условия" в долната част на сайта.
• Всички Клиенти на Магазина следва са на възраст над 18 години и имат юридическа правоспособност да сключват обвързващи договори.
• Публикуването на този сайт има смисъл на публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на Продукти онлайн от Веселино Евриуеър ЕООД.
• Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg” има право да променя цените на предлаганите Продукти по собствена преценка, без предварително уведомяване. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на заявката, на желаната Продукти.
• Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg” се задължава след получаване на заявление от Клиента, да му достави желаните Продукти или да информира Клиента за други обстоятелства, относно заявката му.
• Веселино Евриуеър ЕООД не носи отговорност, ако Клиента е посочил неверни и/или непълни данни в направена поръчка на адрес "www.shofiori.bg”.
• Веселино Евриуеър ЕООД не носи отговорност за допуснати неточности в публикуваната на сайта информация. Възможни са корекции на цените в магазините, както и промяна в дизайна на продуктите.
• Изображенията и изложенията на продуктите служат като представяне на моделите на Продуктите, посочени конкретно там.
• Публикуваната на сайта информация за размери и съответствия трябва да се тълкува като ориентировъчна. Веселино Евриуеър ЕООД допуска наличието на разминавания между обявените и действителните размери, за което не носи отговорност.
• Публикуваната на сайта техническа информация и съответствия трябва да се тълкува като ориентировъчна. Веселино Евриуеър ЕООД допуска наличието на разминавания между обявената от производителя и действителната техническа информация, за което не носи отговорност.
• При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg” не е обвързан от каквото и да е задължение за изпълнение на поръчката.
• Информацията за Продуктите на Магазина, като например изображение, описание и крайни цени, представлява предложение за сключване на договор за продажба по смисъла на чл. 47 от българския Закон за защита на потребителите.
• Приложимо към договора за продажба на продукти в Интернет Магазина е българското законодателство. Договорът се сключва на български език.
• Всички обявени цени са в български левове с включен ДДС.
• Измененията в Общите Условия се прилагат за поръчки, направени след влизането в сила на измененията. Поръчки, направени преди датата на влизане в сила на измененията в Общите Условия, се изпълняват въз основа на разпоредбите на Общите Условия, които са в сила към датата на подаване на поръчката.
• Всички търговски марки и имена на фирми, показани в Магазина, принадлежат на техните законни собственици и са поставени с информационна цел.
 
II. Електронни услуги в Интернет Магазина
Продавачът предоставя безплатно чрез Интернет Магазина следните Електронни услуги в полза на Клиентите:
• Възможност за разглеждане на Съдържанието, публикувано в рамките на Интернет Магазина;
• Възможност на Клиентите да заявяват Поръчки и да сключват Договори за покупко - продажба, по правилата, определени в настоящите Общи Условия;
• Представяне на рекламно съдържание, адаптирано спрямо интересите на Клиентите;
• Профил - Електронна услуга, маркирана с индивидуално име (Потребителско име и имейл) и Парола, с посочен от Клиента набор от ресурси в телеинформационната система на Продавача, които позволяват на Клиента да ползва допълнителни функции/ услуги. Клиента получава достъп до Профила с помощта на Потребителско име или Имейл и Парола. Клиента влиза в своя Профил след извършване на регистрация в Интернет Магазина. Профилът дава възможност за записване и съхраняване на информацията за адресните данни на Клиента за доставка на Продуктите, за проследяване на статуса на Поръчките и за достъп до историята на Поръчките и всякакви други услуги, предоставяни от Продавача;
• Количка - услуга, която се предоставя на всеки Клиент, който ползва Интернет Магазина, състояща се в предоставянето на възможност за подаване на Поръчка за един или няколко Продукта, вписване на кодове за отстъпка, с които да получи възможност за намаляване на Цената при определени условия на отделните договори/регламенти, показване на обобщение на Цената на отделните Продукти и на всички Продукти общо (включително и евентуалните разходи за доставка). Количката събира оферти за сключване на Договор за покупко-продажба, направени от Клиента, т.е. в една Поръчка могат да се направят повече от една оферта за сключване на Договор за покупко-продажба;
• Любими - услуга, която се предоставя на всеки Потребител, който ползва Интернет Магазина, състояща се в предоставянето на възможност да се добавят и премахват Продукти в списък с цел по-лесно намиране за бъдещи Поръчки;
• Бюлетин - Електронна услуга, която дава възможност на всички ползващи я Клиенти, да получават от Продавача периодична информация и по-специално за Продуктите, Интернет Магазина, включително за новостите и промоциите на посочения от Клиента имейл адрес или телефонен номер, с изричното съгласие на Клиента;
 
Продавачът допълнително, в полза на Клиентите, създали Профил, предоставя безплатно чрез Интернет Магазина следните услуги:
• поддържане на сесията на Клиента, след влизането му в Профила (с помощта на браузъра);
• съхраняване и предоставяне на Клиента чрез Профила му на историята на Поръчките му.
 
Ползването на Профил е възможно след извършването на всичките изброени стъпки от Клиента:
• Попълване на формуляр за регистрация и приемане на клаузите на настоящия Общи Условия
• Кликване на бутона „Регистриране”.
 
Договорът за предоставяне на услуги се сключва в момента, в който Клиента получи изпратено от Продавача потвърждение за сключване на Договор за предоставяне на услуги на имейл адреса, посочен от Клиента по време на регистрацията. Профилът се предлага безплатно за неопределено време. Клиента може по всяко време и без посочване на причината, да изтрие Профила си чрез изпращане на искане до Продавача, по-специално по електронна поща на адрес: [email protected] или в писмена форма по пощата на адрес: гр. Чирпан, ул. Москва 2а. Създаването на Профил не е задължително за подаване на Поръчки в Интернет Магазина. Продавачът може да въведе такова ограничение като част от функционалността на Интернет Магазина, по-специално поради връзката на даден Продукт или вид Продукти с услугите, предоставяни в рамките на Профила.
 
Ползването на Количката започва в момента, когато Клиента постави първия си Продукт в Количката. Количката се предоставя безплатно, има еднократен характер и се затваря в момента на финализиране на подаваната чрез нея Поръчка или по-рано - в момента на преустановяване на подаваната чрез нея Поръчка от страна на Клиента, при което Количката запаметява информацията относно Продуктите, избрани от Клиента и след приключване на сесията на браузъра, включително и при излизане от Профила, за период не по-дълъг от 7 дни, без обаче да гарантира наличността на конкретните екземпляри от Продуктите избрани от Клиента, с цел предоставяне на Клиента възможност за подаване на Поръчка в по-късен срок. В случай, че Клиента използва Количката, като влиза в Профила си, съдържанието на Количката се синхронизира с Профила.
 
Рекламациите, свързани с предоставянето на Електронни услуги, могат да се подават например:
• писмено на адрес: гр. Чирпан, ул. Москва 2а;

• по електронен път чрез електронната поща на адрес: [email protected]

Препоръчва се Клиента да посочи в описанието на рекламацията: (1) информация и обстоятелствата относно предмета на рекламация, по-специално вида и датата на констатиране на дефекта; (2) исканията на Клиента и (3) данните за контакт на подаващия рекламацията – това ще улесни и ускори разглеждането на рекламацията от страна на Продавача. Изискванията посочени по-горе са под формата на препоръка и не оказват влияние върху резултата на рекламацията, подадена без посоченото препоръчително описание на рекламацията.
Продавачът отговаря на рекламацията незабавно, в срок не по-дълъг от 30 дни от датата на нейното подаване, освен ако от законовите разпоредби или други регламенти не следва да се разбира друго.
 
III. Права и задължения на страните:
1. Веселино Евриуеър ЕООД се задължава:
• да потвърди наличността на поръчаните Продукти или да откаже поръчката в срок от 7 работни дни;
• да изпрати поръчаните Продукти в най-кратки срокове, без излишно забавяне, като при непредвидено забавяне е задължен да уведоми Клиента*.
*По време на месеците юли, август, септември, ноември и декември онлайн поръчките имат удължен срок на доставка. Средният срок на доставка през този период е до 7 работни дни, като в зависимост от натоварването и обема поръчки в някои случаи срокът на доставка е възможно да достигне до 14 дни.
• преди да бъде изпратен всеки Продукт се проверява за техническа изправност;
• гарантира, че всички продукти са фабрично нови (неупотребявани!) освен в случаите, в които противното изрично е упоменато при представянето на Продуктите в сайта.
 
2. Клиента се задължава:
• да посочи имената си, точен и валиден телефон, адрес за доставка и имейл;
• да плати цената на Продуктите, разходите за доставка и евентуални други разходи, съгласно избраните от Клиента допълнително платени услуги. Веселино Евриуеър ЕООД може в избран от него период да определи праг на минимална стойност на Поръчката, за която доставката на Продукти е безплатна;
• да осигури достъп и възможност за получаване на Продуктите.
• да не създава неверни или измамни поръчки. Всички поръчки, които дават основание да се счита, че са измамни или неверни, се анулират от администратора и се съобщават на компетентните органи.
• да използва услугите и функционалностите, предоставени от Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg” по такъв начин, че да не пречи на функционирането на Продавача и Интернет Магазина;
• да използва услугите и функционалностите, предоставяни от Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg”, по начин незатрудняващ останалите Клиенти и за Продавача и Интернет Магазина;
• не предоставя или прави достъпни по друг начин в рамките на Интернет Магазина законово забранени Съдържания, по-специално Съдържания, нарушаващи авторските права на трети лица или техните лични права;
• не предприема действия като:
пращане (препращане) или поместване в Интернет Магазина на непоръчана търговска информация или публикуване на каквото и да било Съдържание в нарушение на законовите разпоредби (забрана за публикуване на противозаконно съдържание); предприемане на IT действия или всякакви други дейности, имащи за цел придобиването на информация, предназначена не за Клиента, включително данни на други Клиенти или вмешателство в принципите или техническите аспекти на функциониране на Интернет Магазина, Приложението и реализацията на плащанията; неразрешена промяна на Съдържанието, доставяно от Продавача, по-специално на подадените в рамките Интернет Магазина Цени и описания на Продуктите.
 
 
Заявените за покупка Продукти се доставят на посочения от Клиента адрес за доставка, в срока, оказан в информацията за доставка и плащане на Продукти.
 
Продуктите се доставят подходящо опаковани, съобразно вида им и транспорта за доставка.
При предаване на Продуктите, Клиента или трето лице подписват придружаващите ги документи. За трето лице се счита всеки, който не е титуляр на заявлението, но приема доставката на Продуктите и е на посочения от Клиента адрес.
 
В случай, че Клиента не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на Продуктите в този срок, Веселино Евриуеър ЕООД се освобождава от задължението си да достави заявените за покупка Продукти. Клиента може да потвърди желанието си да получи Продуктите и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението.
 
Клиента има право да откаже получаването на заявените за покупка от него Продукти, когато те са му доставени при едно от следните условия:
• доставените Продукти явно не съответстват на заявените за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения им преглед.
• цената, която Клиента следва да заплати, не съответства на дължимата цена.
• при несъответствие между заявените за покупка и доставените Продукти, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
 
Клиента има право в срок не по-дълъг от 14 дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените Продукти на адреса, от който са му изпратени същите за негова сметка.
 
Веселино Евриуеър ЕООД възстановява всички суми, получени от потребителя, с изключение на доставката, освен когато възстановяването на парите не е в следствие на одобрена Рекламация. Продукти изпратени с наложен платеж, няма да бъдат приети.
 
При всички други случаи, разходите по връщане на Продуктите са за сметка на Клиента.
 
Връщането се допуска при следните условия:
• Продуктите са изпратени до адреса, от който са получени, в срок не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката.
• задължително е попълването на формуляра за връщане на продукти и изпращането му в пакета с Продуктите. Когато Поръчката е платена чрез наложен платеж Формуляра трябва да съдържа точна банкова сметка на Клиента, на която да бъде възстановена заплатената от Клиента сума за Продуктите. В случая когато Поръчката е платена с дебитна или кредитна карта, възстановяването на сумата се извършва по сметката на картата с която е било платено;
• Продуктите са в отличен търговски вид, оригинална опаковка и с оригинални етикети;
• Продуктите не са картончета с телефонен номер или ароматизатори с дизайн по избор на клиента. Продукти с дизайн или данни на клиента, не може да бъдат върнати;
• няма следи от износване или употреба на Продуктите;
 
Натиснете ТУК, за да свалите формуляр за връщане на продукти.
 
В случай на Рекламация съгласно чл. 108 от Закона за Защита на Потребителите (ЗЗП) важат следните условия описани долу.
 
Рекламация се допуска при следните условия:
• Продуктите са изпратени до адреса, от който са получена, в срок не по-дълъг от 14 дни, считано от датата на получаване на поръчката.
• задължително е попълването на формуляра за рекламация на продукти и изпращането му в пакета с Продуктите. Когато Поръчката е платена чрез наложен платеж Формуляра трябва да съдържа точна банкова сметка на Клиента, на която да бъде възстановена заплатената от Клиента сума за Продуктите. В случая когато Поръчката е платена с дебитна или кредитна карта, възстановяването на сумата се извършва по сметката на картата с която е било платено;
• Продуктите са в отличен търговски вид, оригинална опаковка и с оригинални етикети;
• Продуктите не са картончета с телефонен номер или ароматизатори с дизайн по избор на клиента. Продукти с дизайн или данни на клиента, не може да бъдат рекламирани;
• е наличен фабричен дефект;
• дефекта не е причинен от действията на Клиента;
• дефекта не е причинен от неспазването на упътванията за третиране на Продуктите;
• дефекта не е от естественото износване или употреба на Продуктите;
 
Натиснете ТУК, за да свалите формуляр за рекламация на продукти.
 
Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Веселино Евриуеър ЕООД възстановява на Клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиента е упражнил правото си на връщане или рекламация на Продуктите.
 
Веселино Евриуеър ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от Клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане или рекламация на Продукти.
 
В случаите, когато Клиента не е спазил условията за връщане или рекламация, Веселино Евриуеър ЕООД ще се свърже с него, за да уточни връщането на Продуктите. Разходите по доставката на върнатите Продукти са за негова сметка.
 
Веселино Евриуеър ЕООД не извършва замяна на артукули поради грешна преценка за модел, дизайн, размер, цвят или друг критерий от страна Клиента. За да получи друг модел, дизайн, размер или цвят, Клиента трябва да следва процедурата за връщане на продукти, а след това да поръча нов.
 
IV. Сключване на договор за покупко-продажба
Сключването на Договор за покупко-продажба между Клиента и Продавача става след предварително подадена от Клиента Поръчка.
Продавачът предоставя възможност на Клиента да подаде Поръчка чрез Интернет магазина по следния начин, в посочения ред:
• Клиента добавя избран/и Продукт/и в Количката, след което преминава към формуляра за Поръчки.
• Клиента с Профил потвърждава във формуляра за Поръчки актуалността на данните, необходими за сключване и реализиране на Договора за покупко – продажба. Потребителят, който не притежава Профил, трябва самостоятелно да попълни формуляра за поръчки въвеждайки необходимите данни за сключване и реализиране на Договора за покупко – продажба. Във всеки случай, предоставянето на неактуални или неверни данни от страна на Клиента, може да възпрепятства реализирането на Договора. Във Формуляра за поръчки е необходимо посочването от страна на Клиента на следните лични данни: име и фамилия, адрес (улица/квартал, номер на блок (вход, етаж), апартамент, пощенски код, град/населено място, държава), адрес на електронна поща, телефонен номер за контакт, както и данни относно Договора за покупко - продажба: Продукт/и, количество на Продукт/и, при наличие - вид, цвят и размер на Продукт/и, място и начин на доставка.
• Клиента избира един от предоставените от Продавача начини за доставка.
• Клиента избира начин на плащане на Цената и евентуално на останалите, посочени във формуляра за Поръчка, обобщени разходи за реализирането на Договора за покупко – продажба.
• Клиента изпраща на Продавача Поръчка (подава оферта), с помощта на предоставените за тази цел функции на Интернет магазина. За Клиент, който не притежава Профил и не е приел предварително Правилата, е задължително приемането на Общите Условия.
• При подаване на Поръчката, до момента на натискане на бутона „Поръчване”, Клиента има възможност самостоятелно да коригира въведените данни в рамките на панела „Количка“, чрез прибавяне или изтриване на дадена позиция от Количката.
• В зависимост от избрания начин на плащане, Клиента може да бъде пренасочен към сайт на външен доставчик на разплащателни услуги с цел извършване на плащането.
 
В отговор на направената Поръчката, Продавачът незабавно изпраща на Клиента автоматично съобщение на посочения от Клиента за тази цел имейл адрес, с потвърждение за получената Поръчка, и започва нейната проверка.
След проверката на Поръчката, без неоправдано забавяне, Продавачът изпраща на Клиента на посочения имейл адрес съобщение:
• за потвърждаване на приетите една или няколко отделни оферти за Продукти, посочени в Поръчката, както и за потвърждаване за сключване на Договор за покупко-продажба (приемане на Поръчката по отношение на Продуктите посочени в съобщението);
• с информация да не приеме всички или някои оферти за Продукти, посочени в Поръчката
 
В случай че няма възможност да приеме всички или някои от подадените в Поръчката оферти, ЦОК ще се свърже с Клиента за:
• да информира Клиента за липсата на възможност за приемане на всички подадени в Поръчката оферти и за сключване на Договор за покупко-продажба; или
• за потвърждаване от страна на Клиента на желанието му да се реализира Поръчката частично, в частта, в която Продавачът се е съгласил да приеме офертата за сключване на Договор за покупко – продажба. В същото време Клиента може да анулира напълно подадената Поръчка (по отношение на всички оферти), което не нарушава правото му на отказ от договора. Анулирането на Поръчката от Клиента освобождава Продавача от задължението да я реализира.
 
Договорът за покупко-продажба се счита за сключен в момента на потвърждаване на офертата (офертите), т.е. когато Клиента получи съобщение споменато по-горе отнасящо се до посочените в него Продукти.
Независимо от това Продавачът може да уведоми Клиента за статуса на Поръчката, като изпрати съобщение на посочения от Клиента имейл адрес или като изпрати смс съобщение или се свърже с него по телефона.
 
V. Лични данни:
• Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg” полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, станали известни при попълване на електронната форма за извършване на заявление за регистрация в уеб сайта и покупка. Това задължение отпада, ако Клиента е предоставил неверни данни.
• При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Веселино Евриуеър ЕООД може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в договора.
• Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg” има право да използва информацията за предлагане на Продукти и/или услуги на Клиента, за промоции, изпращане на рекламни съобщения, поздравления, организиране на томболи, запитвания, за статистически и всякакви други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено на следния имейл адрес: [email protected].
• По време на поръчката на продукти в “www.shofiori.bg” Клиента може да избере да получава персонални съобщения за промоции и актуални оферти на своя имейл адрес и телефонен номер. В случай, че Клиента не желае да получава рекламни съобщения на своят имейл или телефонен номер, той може да се откаже от абонамента си, чрез специален вграден линк за отписване, съдържащ се във всяко рекламно съобщение в имейлите.
 
Описаните по-горе цели, за които може да се използват данните, не са изчерпателно изброени и не пораждат задължения за “Веселино Евриуеър ЕООД чрез www.shofiori.bg”. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.
 
Повече информация за използването на лични данните може да намерите на страницата "Политика за поверителност".
 
VI. Разкриване на информацията:
Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg” се задължава да не разкрива никакви лични данни за Клиента на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато:
• е получил изричното писмено съгласие на Клиента;
• информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация;
• Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg” е длъжен да предостави информацията по силата на закона.
 
VII. Отговорност:
По въпроси, които не са обхванати от настоящите Общи Условия, се прилагат съответните разпоредби на българските Закон за защита на потребителите, Закон за задълженията и договорите, Търговски закон, Закон за електронната търговия, както и разпоредбите на други закони, приложими за дейността и функционирането на Магазина.
 
Веселино Евриуеър ЕООД, чрез “www.shofiori.bg” не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg” не е предвидил и не е бил длъжен да предвиди – вкл., но не само, случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на Веселино Евриуеър ЕООД чрез “www.shofiori.bg”.
 
VIII. Арбитраж:
Всички спорове между страните се решават в дух на разбирателство и добра воля. В случай, че съгласие не бъде постигнато, всички неразрешени спорове, породени от договора между страните или отнасящи се до него, включително спорове, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и спорове за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния съд по регистрация на Веселино Евриуеър ЕООД съобразно българското законодателство.
 
IX. Гаранционни условия:
Веселино Евриуеър ЕООД дава на своите Клиенти с всяка закупена стока, гаранция от 14 дни, с изключение на зарядните устройства и кабелите, които имат гаранция от 2 години.
 
IX. Ограничения за гаранцията и липса на отговорност
Веселино Евриуеър ЕООД не носи отговорност в случай на:
• Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.
• Опит за ремонт от страна на Клиента и/или друго неупълномощено лице.
• Веселино Евриуеър ЕООД не носи отговорност за естественото износване на Продуктите.
 
X. Допълнителни условия:
Веселино Евриуеър ЕООД не носи отговорност при повреда на Продуктите, вследствие форсмажорни обстоятелства.
 
XI. Използване на "бисквитки" и интернет маркетинг:
Уеб сайтът www.shofiori.bg ползва "бисквитки" с цел подобряване обслужването на Клиентите и проследяване на техните нужди и предпочитания. "Бисквитките" се използват и за нуждите на интернет маркетинга, като това позволява показването на рекламни съобщения в уеб пространството пред потребители, които вече са посетили веднъж www.shofiori.bg.
 
Повече за "бисквитките" използвани в сайта може да намерите в страницата "Политика за бисквитки".
 
Всеки Клиент може да разреши използването на някои или всички бисквитки от страницата "Политика за бисквитки".
 
XII. Имейлинг и телефонна политика:
По време на поръчката на продукти в “www.shofiori.bg” Клиента може да избере да получава персонални съобщения за промоции и актуални оферти на своя имейл адрес и телефонен номер. В случай, че Клиента не желае да получава рекламни съобщения на своят имейл или телефонен номер, той може да се откаже от абонамента си, чрез специален вграден линк за отписване, съдържащ се във всяко рекламно съобщение в имейлите.
 
XIII. Технически изисквания
Минималните технически изисквания, които е необходимо да се изпълнят при работа с телеинформационната система, която използва Продавача, включително за сключване на Договор за предоставяне на услуги или сключване на Договор за покупко – продажба са:
• компютър, лаптоп или друго мултимедийно устройство с достъп до интернет;
• достъп до електронна поща;
• интернет браузър: Mozilla Firefox версия 17.0 и по-нова, или Internet Explorer версия 10.0 и по-нова, Opera версия 12.0 и по-нова, Google Chrome версия 23.0. и по-нова, Safari версия 5.0 и по-нова;
• препоръчителна минимална разделителна способност на екрана: 1024x768;
• включване в интернет браузъра възможността за запис на файлове тип „бисквитки“, както и обслужване на Javascript; в случай на сключване на Договор за покупко-продажба по телефона. За да сключи Договор за покупко – продажба, Клиента трябва да притежава валиден имейл адрес, а също така в определени случаи клавиатура или друго устройство, даващо възможност за правилно попълване на електронни формуляри.
 
 
Дата на публикуване: 04.04.2025